شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه های به روز انجام می شود. در تمام شهرهای تهران و حومه تنها یک نوع دستگاه شستشوی مبل در منزل وجود دارد. و تمام متخصصان مبل شویی از این دستگاه ها استفاده می کنند. شستشوی مبملان امری بسیار طبیعی می باشد. که تمامی عزیزان و مشتری هایی که در تهران و در آپارتمان ها زندگی می کنند. براساس نیاز به شستشوی مبلمان در منزل روی می آورند.

بسیاری از مشتری ها از آن جایی که از قدیم عادت کرده اند. و آن زمان دستگاه های مبل شویی وجود نداشت و با دست کار شستشوی مبل ها را انجام می دادند. و از این رو هر هفته ای یک بار یا بیشتر با آب و کف به جسم و جان مبل ها می افتند. و محلولی از کف رو با شامپو درست کرده و توسط اسکاج و یا پارچه ها مخصوص شروع به تمیز کاری و نظافت مبل ها می کنند.

انصافا هم مشتری هایی که به نظافت مبل ها و خانه خود اهمیت می دهند. همیشه از مبل هایی تمیز و مرتب برخوردار می باشند. و اگر به چنین خانه هایی بروید از لذت بیشتری نسبت به نشستن روی مبل ها برخوردار می شوید. و در حالت کلی هم باید این گونه باشد و مشتری ها برای نظافت و تمیز کاری مبل ها اقدام کنند.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه

امروزه دستگاه هایی برای شستشوی مبلمان در سراسر ایران وجود دارد. و در تهران نیز متخصصان و مبل شویی های زیادی هستند که خدمات مبل شویی در منزل را با دستگاه انجام می دهند. و نحوه شستشو مبل ها و فرش ها با این دستگاه  با شستشوی دستی بسیار متفاوت می باشد. را که این دستگاه ها با سرعت و قدرتی که دارد. نسبت به شستشوی دستی یکی به چهار صد می باشد.

این دستگاه ها از یک عدد پمپ سمپاشی که محل مخلوط کردن آب و شامپوهای نانو می باشد، درست شده است. که این دستگاه همان گونه که مواد را در خود مخلوط می کند. یک اهرم در بالای آن درست شده است . که با استفاده از آن اهرم فشار خاصی به محلول می آورد. تا اینکه این محلول با فشار زیاد خود را به دریلی که در یک سر شلنگ نصب سده است، برساند. سرویس کاران مبل شویی در منزل با استفاده از این دریل که در سر آن فرچه ای وجود دارد. شستشو را شروع می کنند.

این فرچه با چرخشی که دارد تمام کثیفی ها را روی مبل ها می آورد. طوری که همه کثیفی مبل ها روی کفی که از دریل خارج می شود، می آید. و سرویس کار دیگری که همراه متخصص مبل شویی است. شروع به جارو کشیدن کف و کثیفی های روی مبلمان می کند.  در این صورت مبلمانی تمیز و مرتب و عاری از هر گونه کثیفی را مشاهده کرده، و تحویل مشتری می دهند.

قیمت شستشوی مبل در منزل

مبل شویی های زیادی در سراسر تهران فعالیت می کنند. که خدمات مبل شویی خود را با تعرفه های مختلفی انجام می دهند. اما در حالت کلی بسیاری از این مبل شویی براساس تعرفه ای که از طرف اتحادیه مبل شویی در منزل ارائه می شود. خدمات خود را به مشتری هایشان ارائه می کنند.  و در طول سال با این تعرفه مبل شویی کار می کنند.

اما قیمت هایی که ما برای شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی فرش در منزل ارائه کرده ایم ، را در زیر برایتان به نمایش می گذارم. تا تمام عزیزان از تعرفه ای ثابت و شفافی برخوردار باشند.

  • قیمت شستشوی هر ست مبلمان نه نفره در منزل مشتری با مواد نانو در تهران ۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر ست هفت نفره مبلمان در منزل مشتری با ضمانت نامه ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی و دست بافت در منزل مشتری با استفاده از دستگاه های رادآکتور ۳۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر نیم ست مبلمان ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری و صندلی اداری در منزل مشتری با ضمانت ۴۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه هر عدد کوسن و پشتی در منزل مشتری ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت شستشوی هر عدد تشک خوش خواب دو نفره در منزل مشتری ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر عدد تشک خوش خواب یک نفره در منزل مشتری در تهران با ضمانت ۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

تمامی عزیزان و مشتری های عزیز که در تهران سکونت می کنند. می توانند با استفاده از این تعرفه بالا که به صورت شفاف برای شما عزیزان بیان کرده ام، استفاده کنند. و مشتری های عزیز برای انجام خدمات کمتر با حداقل سرویس ۵۰۰۰۰۰ تومانی  می توانند که کار خود را انجام دهند.

خدمات مبل شویی در منزل

بسیاری از عزیزان و مشتری هایی که خدمات مبل شویی در منزل را انجام می دهند. همگی از خدماتی که در قسمت پایین برایتان می نویسم برخوردار هستند. و این خدمات ها را با ضمانت نامه کتبی برای شما عزیزان انجام می دهیم.

و اما لیست خدمات مبل شویی جاوید در منزل:

  • شستشوی انواع مبل های راحتی، استیل، تمام پارچه  و ترک
  • شست و شوی انواع مبل های کرم، چرم و مبل های ساتن
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، اعلا، ابریشم، گل ابریشم و دست بافت با ضمانت نامه کتبی
  • شست و شوی انواع خوش خواب های دونفره و یک نفره در منزل
  • خشک شویی انواع کوسن ها پشتی و کفی ها ی مبلمان
  • شستشوی  صندلی های انواع ماشین های ایرانی و خارجی در پارکینگ مشتری
  • شست و شوی انواع پشتی ها و شاه نشین ها
  • خشک شویی انواع تابلو فرش های تزئینی ماشینی و دست بافت
  • شستشوی انواع موکت های چسبی در منزل با ضمانت کتبی و تمیزی ۱۰۰%

شما عزیزان و مشتریان در هر نقطه ای از تهران بزرگ باشید. می توانید برای انجام تمام خدمات بالا طبق تعرفه قیمت هایی که در قسمت پیشین به نمایش گذاشتم. از خدمات متخصصان و سرویس کاران کار بلد و استاد کار ما بهره مند شوید.

شستشوی خوش خواب در منزل

شستشوی خوش خواب ها و تشک ها یکی دیگر از خدمات پر طرفدار مشتری ها در منزل می باشد. ما در مبل شویی جاوید تمام خدمات شستشوی خوش خواب در منزل را با ضمانت برای عزیزان انجام می دهیم. تا شما مشتری ها برای انجام خدمات خود توسط متخصصان مبل شویی ما هیچ دغدغه ای نداشته باشید. شستشوی خوش خواب ها دوسالی می شود که به خدمات مبل شویی در منزل اضافه شده است

اما شستشوی خوش خواب ها در منزل با این دستگاه ها چگونه انجام می شود. دستگاه هایی که ما برای شستشوی خوش خواب ها از آنها استفاده می کنیم . همان دستگاه هایی است که مبل شویی در منزل را انجام می دهند. زمانی که متخصص می خواهد خوش خواب ها را شستشو دهد. به نکات زیادی باید توجه بکند. که از بزرگترین آنها این است که: توجه ویژه ای به میزان کثیفی تشک داشت.

اگر خوش خواب ها زیاد کثیف باشند باید در ابتدا تمام پشت و رو تشک را خیس کنیم. و برای مدت کوتاهی بگذاریم که بماند تا کاملا خیس بخورد. زمانی که خوشخواب خیس باشد به راحتی کثیفی های خودشو پس می دهد. سرویس کاران باید با تمام وجود روی تشک ها زحمت بکشند تا کاملا تمیز و مرتب بشوند. و اگر میزان کثیفی خوش خواب ها خیلی زیاد بود. از دامسوس و وایتکس ها استفاده کرد. تا بتوانید بهترین کیفیت را تحویل مشتری هایتان بدهید.